Didim Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Savaş Cengiz, ziyarette bulunan Didim İlçe Emniyet Müdürü Yunus Dinç'i ağırladı. Didim'in trafik güvenliği hakkında gerçekleşen sohbette fikir alışverişinde bulunuldu. Didim Şoförler Odası binasında gerçekleşen ziyaret sonunda Oda Başkanı Savaş, ziyaretlerinden dolayı Emniyet Müdürü Dinç'e teşekkür etti.

BAYRAM ÖNCESİ HALK EGE ET ŞUBELERİNDE İNDİRİM
BAYRAM ÖNCESİ HALK EGE ET ŞUBELERİNDE İNDİRİM
İçeriği Görüntüle

HABER: HEYBET KARABABA