Ramazan Bayramı sebebi ile Aydın Büyükşehir Belediyesi şehiriçi otobüslerini ücretsiz olacağını duyurdu.

Didim Tu­rizm Se­zo­nu­na Ha­zır­la­nı­yor: Al­tın­kum Ren­gâ­renk Çi­çek­ler­le Do­na­tıl­dı
Didim Tu­rizm Se­zo­nu­na Ha­zır­la­nı­yor: Al­tın­kum Ren­gâ­renk Çi­çek­ler­le Do­na­tıl­dı
İçeriği Görüntüle

Ramazan ayının bitmesi ardından gerçekleşen Ramazan Bayramı kutlamaları devam ediyor. Aydın Büyükşehir Belediyesi, şehiriçi otobüslerini, vatandaşların şehir içinde rahatça gezebilmeleri adına, otobüslerin ücretsiz olduğunu duyurdu. 

HABER : ALİ KURNAZ