İyi Partili Avlayıcı ‘Ulaşılabilir Belediyecilik’ anlayışıyla hayata geçireceği projeleri ve hizmetleri detaylarıyla açıkladı.
Didim’in potansiyelini en iyi şekilde değerlendirmek için hazırladıkları projelerin, çok boyutlu olduğunu vurgulayan Avlayıcı, aday sürecine tüm inanmışlığıyla çıktığını da ifade etti.
Avlayıcı, 30 yıllık Didim’de olduğunu ifade ederek, en ufak dokunuşlarla bile Didim’in gelişebileceğini fakat gözle görülür bir şekilde bile bir dokunuş yapılmadığını belirterek, “Bugüne kadar hep genellikle sol partilerin ağzında dillenmiş olan işte birlikte yönetelim, hep birlikte değiştirelim, katılımcı belediyecilik, ulaşılabilirlik söylemleri ama bugüne kadar maalesef biz geçmişe dönüp baktığımızda yakın geçmişte bunların sağlanmadığını gördük. Diyorum ki, Didim için bir şeyler yapılmalı, yapılabilmeli ve yapılacak olan arzu ettiğimiz değişikliklerini öyle aman aman çok büyük şeyler olmasa dahi hayat kalitemizi ve konforumuzu bir nebze olsun arttırabileceğini düşündüğümüz için burada yaşayan bizler gerekli adımların atılması için çalışmalarımıza başladık.
Arkadaşlarım bana inandı. Biz bu inanmışlıkla yola çıktık. Didim’de yaşayan umutsuzluk içine girmiş seçmenle konuştuğumuz zaman da bize inanıyorlar. Hazırlamış olduğumuz proje kitapçığının tamamına inanıyoruz. Hepsinin yapılabilir olduğunu düşünüyoruz.” dedi.

DİDİM’İN BELEDİYE OLARAK GÜCÜ VAR
Avlayıcı, Didim'in vizyonunu değiştirebilecek projelerini olduğunu ifade ederek , “ Neden toki kavşağından bütün insanlar transit geçiyor, Bodrum'a gidiyor, Marmaris'e gidiyor, neden 20 km içeri girip, çıkma gereği duymuyorlar? Apollon tapınağımızla övünüyoruz gerçi ama onu bile tanıtamamışız ki o kadar çok fazla turizm kentiyiz dememize rağmen bunu sağlayamamışız. Bütün ekip arkadaşlarımızla beraber şuna inanıyoruz. Didim’in belediye olarak her şeyi yapmaya imkanı, gücü var. Biz bunu yapacağımıza inanıyoruz.

BİRLİKTE YÖNETİME İNANIYORUM
Esnaf ziyareti yaparken bir hanımefendi dedi ki,  “Neden Belediye Başkanı olmak istiyorsun?” cevabım şu oldu, “Kimisi reklamı olsun ister. Başkası etiket ister. Benim böyle bir hevesim hiçbir zaman olmadı yani bugüne kadar. Beni tanıyanlar bilir, reklam gibi derdim asla olmadı. Rant, maddi çıkar, böyle de bir derdim olmadı. Öyle derdim olmuş olsaydı. 2019 seçimlerinde meclis üyesi bendim. Çünkü biliyorsunuz 2019 seçimde de Belediye Başkanı olarak parti beni belirlemişti, ittifak yapıldı diye geri çekildik. Sonra o anki o zamanki il başkanımız arada Atilla bey, siz başkan adayımız ittifak sebebiyle çektik. Biz sizi ama 2 tane meclis üyesi vereceğiz birisi siz olur musunuz dedi. Yani ben çok maddi çıkar ve yanında etik gel istemiş olsaydım zaten o makamlardaydım benim. Ne maddi çıkar ne etikete ihtiyacımı az önce bahsettiğim gibi Didim için Didim'de yaşayan bizler için bir şeyler yapmaya, yaptırmaya ihtiyacımız var. Meclis sayımız 31 oldu. 31 meclis üyesi, bir de Belediye Başkanı 32 kişiyle yönetilemeyecek kadar büyük bir kent. Bütün muhtarlar, bütün sivil toplum kuruluşları, dernekler bunların içerisinde aidiyeti olmasa dahi her bir bireyin önerisini talebini almak zorundayız.  Ben birlikte yönetime inanıyorum.
Avlayıcı projelerini ise şu şekilde sıraladı:

Didim Akbük’ü cazibe merkezi haline getirecek teleferik ve seyir tepesi projesi,
Bozbük Tepesi’nden Akbük sahilinin yanındaki soğuk su dediğimiz merkezi bölgeye teleferik projesini yaparak turizm adına Akbük’ü daha gelişmiş hale getireceğiz.

Untitled 1
Otogar projesi
Didim’e gelen misafirlerimizin ilk indiği yer olan otogarımızın Didim’e yakışır şekilde modernize edilerek kaliteli hizmet vermesi için yeni otogar projemizi Didim halkına kazandıracağız.

D D D D-1
Mesire alanları çadır ve karavan kamp alanları projesi
Mavişehir ve Fevzipaşa mahallelerinde denize nazır, içerisinde market, şarküteri, wc, duş ve restoran hizmetleri olan piknik ve kamp alanlarını Didim halkının hizmetine kazandıracağız.

D D D D D D
Pazaryerlerimiz modernize edilerek kapalı pazaryerleri projesi
Efeler Mahallesi, Çamlık Mahallesi, Fevzipaşa Mahallesi ve Akköy Mahallesine modernize edilmiş kapalı Pazar yerleri hizmete açılacak. Pazarcılarımız ve halkımız daha konforlu alanlarda hizmet alacaktır.

5-34
Yeni Mahalle merkez park
Katlı otopark, bilişim kütüphanesi, Düğün salonu, kafeteryalar, çocuk parkları, STK ve dernekler çarşısı

F F F F F F
DİDMEK projesi
Didim ’Meslek Edindirme ve Beceri Kursları’ herhangi bir sebeple örgün eğitiminden yoksun kalmış ya da eğitimini yarıda bırakmak zorunda kalanlara mesleki se sosyal gelişmlerine katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Özellikle alt gelir gruplarına, ev kadınlarına ve gençlere yönelik kurslar ile kentin eğitim seviyesini yükseltmeyi amaçlıyoruz.

E E E E E E E E E E E E E E44
 Nöbetçi Kreş projesi
Didim' in tüm mahallelerinde çalışan anne ve babalar için 0-3 yaş ve 13 yaş arası çocukların faydalanabilecekleri teknik donanımlı ve pedogojik eğitimli çalışanlar ile hizmet verecekleri, Aydın İli Efeler Mahallesi İyi Parti Belediye Başkanı SN. Mehmet Fatih Atay'ın ilkini gerçekleştirmiş olduğu nöbetçi kreşi Didim'e de kazandıracağız. Kreşimiz gece gündüz 24 saat hizmet verecektir.

E W W R
Tekne Seferler DİYAT projesi
Didim-Bodrum, Didim- Kuşadası ve Didim-Kos arası yat seferlerimizi başlatarak Didim Turizmine daha kolay ve hızlı ulaşım için ilçemizi bir marka haline getireceğiz.

E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E
Didim Market Zincirleri DİMAR
Ekilebilir alanlarımızdan üretilen ürünleri, halkımızla ortak kurulacak olan kooperatif aracılığıyla Didim Market Zincirinde en uygun fiyatlarla halkımızın hizmetine sunacağız. Üretici ile tüketici birleştirilecek, Didim kazanacak!

E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E
Spor merkezi projesi
Spor merkezi içerisinde gençlerimize kazandıracağımız buz pateni sahası, kapalı olimpik yüzme havuzu, squash kortlarını halkımızın hizmetine sunacağız.

W W W W W W W W W W E E
Seracılık Geliştirme Ve Yaygınlaştırma Projesi
"Seracılığı Geliştirme ve Yaygınlaştırma adını verdiğimiz projemizle, tıbbi ve aromatik bitkiler ile verimli sebze-meyve yetiştiriciliğini destekliyoruz. Modern seracılık tekniklerini kullanarak, yerel ekonomiyi güçlendirmeyi ve sağlıklı ürünlerin erişimini kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Yüksek verimlilik sağlayan çeşitleri destekleyerek, sağlıklı beslenmeyi teşvik ediyoruz. Çevre dostu tarım uygulamalarıyla sürdürülebilir bir çevre oluşturmayı amaçlıyoruz. Sizlerin desteğiyle, daha sağlıklı bir gelecek inşa etmek için biz hazırız.
Mahalle parkları, altyapı projesi, galericiler sitesi, bisiklet yolu, hayvan barınağı projesi, doğalgaz projesi gibi projelerimizde yer alıyor.

E E E E E E E E E E E E E E E E E

HABER: ELİF DİKBAŞ

Çiftçilerin su sorunu çözülecek Çiftçilerin su sorunu çözülecek