Sezonun son karşılamasında Diyarbakır Stadyumu’nda konuk ettiği Menemen Belediyespor ile 0-0 berabere kalan Amedspor, sezonu şampiyon tamamlayarak 1. Lig’e yükseldi.1.Lige yükselen Amedspor için Didim'de araç konvoyu oluşturarak, şampiyonluk kutlaması yapıldı.

Vali Osman Varol, AGC’yi Ziyaret Etti.
Vali Osman Varol, AGC’yi Ziyaret Etti.
İçeriği Görüntüle

HABER: ELİF DİKBAŞ 

Whatsapp Image 2024 05 06 At 12.00.06